گزارش عملکرد سازمان تاکسیرانی شهرداری ملارد در بهمن ماه 1394

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ملارد عملکرد سازمان تاکسیرانی  شهرداری ملارد در بهمن ماه 1394 به شرح ذیل می باشد : 

03 اسفند 1394 0 comment

 

  •   تهیه و انتخاب لیست تاکسیداران جهت فعالیت در انتخابات هفتم اسفند به تعداد 250 نفر
  •   تحویل مکاتبه به تک تک تاکسیداران مربوط به لیست فعالیت در انتخابات با موضوع حضور در جلسه توجیهی این تاکسیداران
  •   هماهنگی های لازم جهت حضور تاکسیداران در جلسات مربوط به توجیه ایشان در خصوص انتخابات هفتم اسفند در دو جلسه
  •   دریافت اطلاعات و مدارک مورد نیاز تاکسیداران مربوطه
  •   تشکیل دو جلسه مجزا در سازمان درخصوص مسائل مربوط به روز انتخابات و توجیه تاکسیداران مربوطه
  •   مکاتبات لازم در راستای روند برگزاری انتخابات و کسب تکلیف های لازم از مقامات بالادستی بابت وظایف سازمان در انتخابات پیش رو
  •   اعزام دو نفر نیرو از سازمان جهت یاری رسانی به ستاد انتخابات شهرستان
  •   اعزام دو دستگاه رایانه و تجهیزات جهت ستاد انتخابات
  •   اعلام آمادگی در خصوص خودروی اداری سازمان بهمراه راننده
  •   مکاتبات لازم در راستای انجام مراحل قانونی جهت پرداخت حق الزحمه رانندگان شاغل در امر انتخابات پس از امر انتخابات در اسرع وقت
  •           اقدامات سازمان در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی
  •       نصب پرچم ، پوستر ، بنر و تزئینات در محوطه و حیاط سازمان تاکسیرانی
  •       نصب پرچم بر روی تاکسی های خطوط تاکسیرانی
  •       ارسال پیامک به بیش از 3000 نفر راننده تحت پوشش و دعوت به حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن
  •       حضور پرسنل سازمان بهمراه خودروی گشت در مراسم راهپیمایی و یاری رسانی های لازم به عوامل محترم برگزاری راهپیمایی و همچنین پلیس محترم راهور شهرستان
  •      اقدامات سازمان در خصوص آغاز ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده
  •       با توجه به اینکه در تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری ثبت نام بیش از 90 هزار تاکسی فرسوده کشور در دفاتر پیشخوان آغاز گردید سازمان بنا بر وظایف خود اقداماتی را در راستای ثبت نام حداکثری تاکسی های فرسوده شهر ملارد ( 534 دستگاه ) انجام داد که در نهایت با توجه به اتمام موعد تمدید شده جهت ثبت نام تعداد 512 دستگاه از تاکسی های فرسوده ناوگان ثبت نام شده اند و 22 دستگاه باقیمانده نیز در حال پیگیری است تا دلایل عدم ثبت نام و مشکلات احتمالی برطرف گردد. لازم به ذکر است ملارد در میان سازمانهای تاکسیرانی کشور از لحاظ ثبت نام کنندگان در مکان چهاردهم و بالاتر از شهرهای مهمی مثل اردبیل ، اراک ، اسلامشهر ، زنجان ، کرمان ، خرم آباد و غیره قرار گرفته است که جای بسی خورسندی است.
  •        ازجمله اقدامات سازمان در این خصوص :
  •       ارسال پیامک های روزانه و هشدار های لازم در خصوص ثبت نام فوری توسط تاکسیداران
  •       پیگیری و ارتباط مستمر و روزانه سازمان با اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور در خصوص کسب آخرین اطلاعات و منتقل نمودن آن به تاکسیداران
  •       مکاتبات لازم برای تاکسیدارانی که در دفاتر پیشخوان به مشکل برخورده اند با اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور
  •       ارتباط مستمر با دفاتر پیشخوان و قرار دادن یک نفر از پرسنل در خصوص ارتباط مستمر با دفاتر پیشخوان
  •       برطرف کردن موانع و مشکلات تاکسیدارانی که در دفاتر پیشخوان به مشکل برخورد نموده اند
  •       کمال همکاری و مساعدتهای ویژه به تاکسیداران مشمول در جهت ثبت نام ایشان در اسرع وقت
  •       و اقدامات مرتبط دیگر

صدور پروانه

  •   صدور پروانه فعالیت جهت تاکسی های تحت پوشش 21 مورد
  •   صدور پروانه فعالیت جهت رانندگان کمکی 14 مورد
  •   صدور پروانه فعالیت جهت خودروهای حمل بار 11 مورد
  •   تمدید پروانه فعالیت جهت تاکسی های تحت پوشش 71 مورد
  •   تمدید پروانه فعالیت جهت رانندگان کمکی 38 مورد
  •   تمدید پروانه فعالیت جهت خودروهای حمل بار 95 مورد
  •   صدور یا تمدید پروانه فعالیت جهت خودروهای آژانسو سرویس مدارس 11 مورد
  •   تشکیل پرونده های جدید مجموعا 35 مورد
  •   گزارش سوابق پرونده تعداد 45 مورد
  •   انجام نقل و انتقال تاکسی 19 مورد
  •   طرح جایگزینی سواری شخصی به جای تاکسی فرسوده 2 مورد
  •   اطلاع رسانی و ارسال پیامک در جندین نوبت با همکاری روابط عمومی جهت رانندگان تاکسی های فرسوده ( 534 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان ) در جهت فراخوانی برای ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت برای نوسازی تاکسی های فرسوده که از 12 بهمن آغاز گردید.
  •   بکارگیری متقاضیان در طرح تاکسی موقت 4 مورد
  •   جایگزینی تاکسی موقت 1 مورد
  •   صدور انواع استعلامات جهت رانندگان 32 مورد
  •   آزمون شهرشناسی 18 مورد
  •   ثبت نام و اخذ کدرهگیری حمل بار 27 مورد
  •   تیک ساماندهی حمل بار 65 مورد
  •   صدور انواع معرفی نامه جهت متقاضیان 33 مورد
  •   ثبت و بروز رسانی اطلاعات رانندگان و خودروهای تحت پوشش حدوداً 200 مورد

 

دبیرخانه

  •   انجام کلیه مکاتبات اداری از طریق سیستم جامع اتوماسیون شهرداری
  •   کل نامه های ثبت شده در دبیرخانه سازمان 1430 مورد
  •   نامه های ارسالی ثبت شده  550 مورد
  •   نامه های دریافتی ثبت شده 460 مورد
  •   نامه های داخلی ثبت شده 420 مورد
  •   تایپ نامه حدودا 120 مورد

 

انبار سازمان

  •   اقدامات لازم در خصوص بازسازی انبار سازمان
  •   ساخت قفسه های مناسب و جدید جهت ساماندهی انبار
  •   رنگ کاری و نقاشی قفسه های مربوطه
  •   ساماندهی کلیه اجناس داخل انبار و خروج اجناس غیر لازم و مستهلک جهت تحویل به شهرداری محترم
  •   و اقدامات دیگر در راستای ساماندهی انبار و بهبود وضعیت سابق

 

گشت و بازرسی

  •   تحویل مکاتبه به تک تک تاکسیداران و تاکسیرانان خط مارلیک _ خوشنام با اخذ رسید جهت حضور در جلسه مورخ 14/11/94 مربوط به انتخابات مسئول و شورای خطی
  •   تحویل مکاتبه به تک تک تاکسیداران و تاکسیرانان خط سه راهی مارلیک _ آزادی با اخذ رسید جهت حضور در جلسه مورخ 16/11/94 مربوط به انتخابات مسئول و شورای خطی
  •   تحویل مکاتبه به تک تک تاکسیداران و تاکسیرانان خط سه راهی مارلیک _ فاز 3 مارلیک با اخذ رسید جهت حضور در جلسه مورخ 4/10/94 مربوط به انتخابات مسئول و شورای خطی
  •   تحویل مکاتبه به تک تک تاکسیداران فراخوانده شده جهت امر انتخابات هفتم اسفند جهت حضور در جلسه مربوطه
  •   پیگیری در خصوص مشکلات بوجود آمده در ایستگاه تازه تاسیس در سه راهی مارلیک که برخی فروشگاههای حوالی ایستگاه اعتراض خود را ارائه نموده اند در راستای رفع موضوع
  •   اقدامات لازم و صدور اخطاریه های لازم با تاکسیدارانی که به سازمان بدهکاری مالی دارند
  •   اخذ مدارک خودروهای شخصی مزاحم به ایستگاههای تاکسی 38 مورد
  •   اخذ مدارک از تاکسی های  متخلف تحت پوشش سازمان 45 مورد
  •   اخذ مدارک از تاکسیهای متخلف شهرهای همجوار 35 مورد
  •   اخذ مدرک از سرویس مدارس متخلف یا فاقد مجوز فعالیت 2 مورد
  •   اخذ مدارک از وانت بارهای متخلف یا فاقد مجوز فعالیت 2 مورد
  •   اخطاریه های صادره (عدم فعالیت ، انضباطی )15 مورد
  •   اخذ تعهدات لازم از رانندگان تاکسی متخلف  (شکایتی ، عدم اعتبار کارنامه ، ایجاد بی نظمی در مسیر ) 12 مورد
  •   منقوش نمودن آرم سازمان بر روی خودروهای  تحت پوشش ( تاکسی- وانت بار- آژانس- سرویس مدارس ) 52 مورد
  •   تحویل اشیاء جامانده مسافران  در تاکسی ها به صاحبان اصلی 2 مورد
  •   کنترل گشت و بازرسی از تاکسی های تحت پوشش جهت رعایت اصول ایمنی و نظافتی مربوطه
  •   اخذ تعهدات لازم از کلیه خودرو های تاکسی موقت ساماندهی شده  جهت تکمیل بیمه های خودروهای  خود
  •   اخذ تعهد ات لازم  ازرانندگان سرویس مدارس بابت تکمیل نمودن بیمه نامه های شخص ثالث
  •   صدور حکم شیفت دوم مسیر 20 متری مارلیک  برای رانندگان گردشی طبق مجوزهای لازم
  •   مستقرشدن روزانه گشت بازرسی در مسیرهای میدان ملارد ـ کرج  ،  ملارد ـ سراسیاب ـ سه راه مارلیک جهت دادن تذکرات  لازم با  مسافربرهای شخصی مزاحم
  •   مسقر شدن روزانه گشت بازرسی در مسیر سه راه مارلیک ـ فاز سه مارلیک  جهت دادن تذکرات  لازم با  مسافربرهای شخصی و مزاحم
  •   کنترل روزانه شیفت کاری رانندگان مسیرهای خطوط تازه تاسیس از جمله بلوار الغدیر ، بلوار نیایش ، خیابان مطهری غربی
  •   رسیدگی به شکایات تاکسیداران 12 مورد
  •   رسیدگی به شکایات مردمی 10 مورد

روابط عمومی

  •   تهیه مکاتبه و اطلاعیه در خصوص اطلاع رسانی زمان انتخابات مسئول و شورای خطی مارلیک - خوشنام
  •   تهیه مکاتبه و اطلاعیه در خصوص اطلاع رسانی زمان انتخابات مسئول و شورای خطی سه راهی مارلیک - آزادی
  •   تهیه مکاتبه و اطلاعیه در خصوص اطلاع رسانی زمان انتخابات مسئول و شورای خطی سه راهی مارلیک – فاز 3 مارلیک
  •   تهیه مکاتبه و اطلاعیه در خصوص رانندگان معرفی شده جهت انتخابات هفتم اسفند و حضور در جلسلا توجیهی مربوطه در سازمان
  •   تشکیل دو جلسه در خصوص توجیهات و اخذ اطلاعات تاکسیداران فراخوانده شده برای انتخابات هفتم اسفند
  •   برگزاری جلسه در خصوص انتخابات مسئول و شورای خطی مارلیک - خوشنام در روز سه شنبه مورخ 14/11/94 در محل سازمان با حضور حداکثری تاکسیداران این مسیر تاکسیرانی
  •   برگزاری جلسه در خصوص انتخابات مسئول و شورای خطی سه راهی مارلیک - آزادی در روز جمعه مورخ 16/11/94 در محل سازمان با حضور حداکثری تاکسیداران این مسیر تاکسیرانی
  •   تهیه پوستر و اطلاعیه های لازم در خصوص نوسازی تاکسی های فرسوده و اطلاعات مورد نیاز رانندگان
  •   تهیه اخبار مربوط به نوسازی جهت اطلاع رسانی در سایت سازمان در اسرع زمان ممکن
  • پیگیری در خصوص اقدامات لازم و استعلام از حراست سازمان درباره راه اندازی کانال تلگرام جهت عضویت رانندگان تحت پوشش در راستای ارتباط هرچه بیشتر با رانندگان محترم
  •   بروز رسانی سایت سازمان با درج اخبار و اطلاع رسانی های لازم و جدید بصورت مستمر و همه روزه
  •   طراحی ، چاپ و نصب بنرهای مناسبتی و اطلاع رسانی های مختلف جهت امورات سازمان
  •   طراحی ، چاپ و صدور کارت های شناسایی داخل خودروهای تاکسی جهت تاکسی های نقل و انتقالی و همچنین رانندگان کمکی 17 مورد
  •   تهیه گزارش عملکرد ماهیانه سازمان بصورت مستمر جهت ارسال به شهرداری محترم
  •   تهیه گزارش های انجام امور مربوط به جلسات و انتخابات مسئولین و شورای خطوط و ارسال به شهرداری محترم
  •   برگزاری جلسات انتخابات مسئول و شورای خطوط جهت خطوط تاکسیرانی مارلیک – خوشنام و سه راهی مارلیک – آزادی و سه راهی مارلیک – فاز 3 مارلیک
  •   ارسال پیامک های مستمر و روزانه جهت یادآوری مشمولین نوسازی جهت انجام دادن امور خود در اسرع وقت

امور مالی

  • انجام تمامي اقدامات مربوط به واحد كارپردازي –حسابداري و درآمد با هماهنگي و همكاري مسئول محترم امورمالي
  • انجام امورات مربوط ارباب رجوع كه شامل تمامي امورات مالي ميگردد
  • تلاش در جهت كاهش هزينه ها در تمامي مسائل مربوط به خريدهاي سازمان و سوخت خوردوهاي سازمان  كه اين امر نيز با همكاري مسئول محترم مالي صورت پذيرفت.
  • هماهنگي كامل با مسئول بازرسي ومسئول گشت وراننده هاي گشت جهت سوخت گيري خودروهاي سازمان كه نسبت به گذشته  با نظم وانضباط اداري ومالي بهتري صورت ميگيرد.
  • انجام امورات مربوط به واحد درآمد كه در اين بخش تلاش گرديد بصورت مكرر نسبت به اخذ وساماندهي بدهكاران به سازمان پيگيري گردد ، از جمله به روز رساني تمامي پرونده ها نسبت به پرداخت حق عضويت اتحاديه – عوارض ساليانه به روز و هزينه هاي جاري وقانوني
  • پاسخگويي به تمامي اقدامات ارباب رجوع بويژه مالي وحتي راهنمايي در برخي مواقع نسبت به رفع درخواستهاي آنان وارائه گزارش مالي آنان
  • انجام اقدامات مربوط به پرداخت تمامي قبوض پرداختي سازمان اعم از قبوض مصرفي شامل برق-گاز-تلفن-آب
  • پيگيري هاي مربوطه در خصوص مراجعه وانجام امورات سازمان در اداراتي همچون سازمان اموردارايي-تامين اجتماعي-داراه گاز-اداره برق و.. جهت پيگري هاي امورات ودرخواستهاي  سازمان
  • حضور درواحد مالي طبق هماهنگي كامل با مسئول محترم مالي جهت پاسخ به ارباب رجوع وانجام امورات مربوط به آنان
  • تهيه صورت معاملات فصلي و صدور وثبت اسنادحسابداري در كليه دفاتر حسابداري به روز وقانوني.
  • تهيه تراز آزمايشي از دفاترقانوني حسابداري و دیگر اقدامات لازم در امور مربوط به ارباب رجوع محترم سازمان در خصوص امور مالی
  • تهیه مکاتبه و ارسال پاسخ به شهرداری محترم درباره پروژه های مربوط به جذب سرمایه گذاران خارجی
  • اقدامات لازم در خصوص بیمه نمودن اموال منقول و غیر منقول سازمان
  • مکاتبه با اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور بابت یادآوری انجام تعهدات مالی سازمان بالغ بر 750 میلیون ریال و درخواست نگاه ویژه این اتحادیه بدلیل این موضوع و اینکه سازمان تاکسیرانی ملارد یکی از سازمان های پیشرو دراین امر بوده است.
  •  

دیگر مکاتبات ، پیگیریها و اقدامات سازمان در راستای پیشبرد اهداف سازمان

  •   پیگیری و مکاتبه با شهرداری محترم در خصوص مساعدتهای لازم در راستای پرداخت حق الزحمه حدود 200 تاکسیدار فراخوانده شده جهت امر انتخابات هفتم اسفند بلافاصله پس از انتخابات و در اسرع وقت
  •   اقدامات لازم در راستای افزایش کرایه تاکسی ها و مکاتبات مورد نیاز جهت انجام مصوبات مورد نیاز به مراجع ذیریط
  •   ابلاغ دستورالعمل امور اداری شهرداری محترم به کلیه پرسنل در خصوص رعایت ساعات ورود و خروج در محل کارسازمان
  •   تشکیل جلسات لازم و انجام مکاتبات مورد نیاز در راستای موضوعات کمیته تحقق بهره وری سازمان و خودکفایی مالی سازمان
  •   مکاتبه با تاکسیرانی منطقه 5 تهران بابت اصلاح تابلوی مربوط به ایستگاه تاکسی ملارد و مارلیک
  •    مکاتبه با معاونت محترم خدمات شهری در خصوص مزاحمت کسبه در حریم ایستگاه بیدگنه
  •   ابلاغ به تاکسیداران خط سه راهی مارلیک – شهریار بابت رعایت خدمات دهی به مسافران شهرک اداری از شهریار
  •   پیگیریهای لازم در راستای تعمیرات خودروی گشت پس از تصادف و احقاق حقوق سازمان در رابطه با مقصر مربوط
  •   مکاتبات لازم و درخواست مساعدت از شهرداری محترم بابت تقاضای نیروی کمکی به سازمان جهت انجام امورات سازمان بدلیل حجم کاری بالا در ایام پایانی سال و پیش رو بودن انتخابات و همچنین نوسازی تاکسی های فرسوده
  •   صدور احکام جهت مسئولین و شورای خطوط مارلیک – خوشنام و سه راهی مارلیک – آزادی
  •   مکاتبه با کلیه مسئولین و شورای خطوط و ابلاغ در خصوص رعایت کلیه قوانین در ایام پیش روی انتخابات هفتم اسفند و ایام پایانی سال و خدمات رسانی مناسب تاکسیداران محترم در این ایام بصورت ویژه
  •   پیگیری از طریق معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک و پلیس محترم راهور در خصوص راه اندازی ایستگاه در ضلع شمال شرقی بلوار شهید مرشدی بدلیل نیاز شهروندان در پنج شنبه ها
  •   برگزاری جلسه شورای سازمان با حضور ریاست و اعضای محترم
  •   برگزاری جلسات هیئت مدیره محترم سازمان بصورت مرتب و هفتگی
  •   برگزاری جلسات هیئت انضباطی با حضور ریاست و اعضاء محترم
  •    برگزاری جلسات ملاقات عمومی در سه شنبه هر هفته توسط مدیرعامل سازمان و رسیدگی حضوری به درخواست ها و مشکلات ارباب رجوع گرامی

موارد مرتبط